04 dubna 2019

Tvořili jsme obsah s klientem od jména produktu až po tiskovku

Loni v lednu nám do SIDI Media přišel e-mail. Náš budoucí klient hledal obsahovou agenturu, která mu pomůže vymyslet jméno nové aplikace, obsah na web a propagaci. Dohodli jsme se a byli jsme u zrodu první aplikace, přes kterou lze platit složenky a účty.

Zadání bylo jasné. Aplikace se teprve rodila a hledala jméno, které by ji vystihlo. Věděli jsme, že půjde o aplikaci, kterou si lidé zdarma stáhnou do telefonu. Když jim například přijde složenka nebo nedoplatek, na nějž nebudou mít, vyplní pár údajů v mobilu a pošlou žádost o půjčku. Schválení proběhne přes telefon, bez papírování nebo volání. Rozhodující bude rychlost a férovost. Asi dvacet názvů, které jsme vymysleli, jsme seškrtali na deset, a ty pak předložili klientovi. Aplikace dostala jméno Klaplo.to.

Vzápětí jsme pracovali na obsahové strategii, připravili analýzu klíčových slov, vytvořili persony, první claimy, texty na web. Zároveň jsme připravovali témata prvních článků na blog a hledali cesty, jak aplikaci propagovat. Vývoj aplikace se lehce zpozdil, upravovali se funkce, hledala se řešení a tomu jsme uzpůsobovali i chystaný obsah.

Aplikaci jsme novinářům představili koncem ledna 2019. Tisková konference proběhla v prostorách v Xlusive Society na Vinohradech v Praze. Kromě duchovního otce aplikace, Iva Krátkého ze společnosti Money Store, si s novináři povídali také vývojáři Filip Háša a Michal Vávra z Pixelfield s.r.o. Nový registr platebních informací REPI představil Petr Kučera, výkonný ředitel Czech Credit Bureau.

O aplikaci pak psala média například tady:

Tiskovkou ale naše spolupráce neskončila. Dál tvoříme pro aplikaci Klaplo.to obsah – píšeme blog a připravujeme komerční články.

 

Žádné komentáře

no