Jak na úspěšný OBSAH na webu a sítích

Zvyšte své zisky a vybudujte si jméno pomocí obsahového marketingu

  • Podnikáte a chybí vám na webu kreativní obsah?
  • Dostali jste na starost firemní sociální sítě?
  • Netušíte, co je to SEO a jak pracovat s klíčovými slovy?
  • Chcete poznat poslední trendy v copywritingu?
  • A rádi byste o sobě či o své firmě četli v médiích?

Přijďte na kurz Jak na úspěšný OBSAH na webu a sítích. Ve třech na sebe navazujících blocích vám prozradíme, jak uspět v obsahovém marketingu. Konkrétně se zaměříme na:

  • Copywriting
  • Sociální sítě
  • Komunikaci s médii

Kurz je pro vás jako stvořený, pokud:

  • chcete proniknout do tajů obsahového marketingu,
  • potřebujete otextovat svůj nebo firemní web,
  • chcete porozumět sociálním sítím a využít je ve svůj prospěch,
  • rádi byste zvýšili své zisky a prodeje pomocí obsahu,
  • láká vás kreativní stránka obsahového marketingu.

Když budeme konkrétnější, tak jsme kurz připravili pro:

  • začínající copywritery a marketéry,
    podnikatele, kteří rozjíždí podnikání na volné noze,
  • firmy, které si marketing tvoří samy,
    a vůbec pro všechny, které přitahuje obsahový marketing.

S čím z kurzu odejdete?

  • Porozumíte základním principům obsahového marketingu, dozvíte se, jak na obsahovou strategii nebo jak stvořit personu.
  • Naučíte se hledat klíčová slova a vytvořit si jejich seznam pro vlastní web, článek nebo příspěvek.
  • Seznámíme vás se základními pojmy internetového marketingu, jako je SEO, pixel, UTM parametr nebo konverze.
  • Ukážeme vám nástroje, s nimiž pracovat při tvorbě digitálního obsahu, například jak upravit fotky pro příspěvek na sociální sítě.
  • Porozumíte rozdílu mezi PR článkem, placeným obsahem a tiskovou zprávou a budete vědět, jak je využít ve svůj prospěch.
  • Poznáte zásady a pravidla při psaní textů pro web (titulek, nadpisy, klíčová slova, description atd.).
    Ukážeme vám, jakým chybám se při tvorbě textů pro web vyvarovat a co nesmí obsahovat dobrý text.
  • Vymyslíte témata příspěvků, blogů nebo tiskových zpráv a zkusíte si napsat představení firmy nebo svůj medailonek.

Kdy a kde se sejdeme?

  • Kurz jsme naplánovali na úterý 22. 10. 2019 od 9.00 do 17.00 hodin.
  • Sejdeme se v coworkingovém centru Kulturka ZČU (Sedláčkova 19, Plzeň).

Kolik kurz stojí?

  • 2 320 korun

Jako bonus pro vás máme:

  • prezentace, které dostanete po skončení kurzu,
  • kávu, čaj a vodu po celou dobu kurzu,
  • oběd, na který vás pozveme,
  • malý dárek na rozloučenou.

Kdo vás obsahovým marketingem provede?

Jana Poncarová

Jana Poncarová

Copywriterka a novinářka tvoří obsah od roku 2009. Textuje weby, pomáhá firmám s blogy a tiskovými zprávami, připravuje reportáže a rozhovory pro online i tištěná média. Založila obsahovou agenturu SIDI Media, aby s týmem profesionálů zvládla i větší projekty. V Mottu vydala prvotinu Podbrdské ženy a letos na podzim chystá druhý román. Když nepíše, toulá se v lese, vysedává v kavárnách, cestuje nebo zahradničí. Více o Janě si přečtěte na www.janaponcarova.cz.

Klára Sudová

Klára Sudová

Klára se copywritingu a správě sociálních sítí pro své klienty věnuje více než tři roky. Na vlastních projektech však pracovala ještě dávno předtím. Na těch ostatně pracuje pořád – nebo alespoň tehdy, kdy jí to časové možnosti dovolí. Když zrovna nesedí u počítače, ráda poznává nová místa, a to nejlépe s šálkem dobré kávy v ruce. Více si o Kláře přečtete na www.klarina.cz .

Poslední kurz Komunikujte s novináři jako profík byl vyprodaný během měsíce.

Přihlaste se včas.

Přijdete?

Vyplňte formulář tady dole. Ozveme se s podrobnostmi.