Na začátku roku jsme si plácli s jazykovou školou Jipka, že pro ni připravíme nové texty. Podívejte se, jak zakázka copywritingu dopadla

Jipka je jazyková škola, která toho dělá hodně. Kromě výuky jazyků připravuje také překlady nebo pořádá jazykové tábory. Protože cílí na lidi i na firmy, texty měly být svěží, jasné, výstižné.

Tady je nový web s našimi texty.

www.jipka.cz

Texty pro Jipku připravila Jana.

Protože se klientů vždy ptáme na zpětnou vazbu, požádali jsme o ni i ředitelku Jipky Martinu Novákovou:

Janu jsme oslovili pro spolupráci při vytváření nové identity naší jazykové školy. Spolu s vizuální identitou jsme chtěli také proměnit tu textovou. Jana po první schůzce navnímala naši značku. Pochopila, kdo je naším zákazníkem, jak nás vidí a jak se vidíme i my sami. Upravila pro nás veškeré texty pro web, související dokumenty, formuláře a propagační texty pro marketingovou kampaň. Připravila pro nás jednoduše řečeno komplexní komunikační strategii firmy. Výsledkem jsme doslova nadšení. A nejen tím! Janin přístup a nasazení je velmi motivující. Jana je profesionálka s obrovským citem. Velmi si vážíme jejího přístupu k nám jako zákazníkovi a nemůžeme jinak než pět chválu. I z tohoto důvodu jsme Janu oslovili pro další projekt naší vzdělávací skupiny a doporučujeme, kde můžeme. Kéž by lidí jako je Jana bylo více :)! Jani, za všechno moc děkujeme!

My děkujeme za spolupráci a těšíme se na tvorbu dalších textů!