Blog

Vychází nový e-book Zelenina v dobré společnosti

Vychází nový e-book Zelenina v dobré společnosti

Radí, jak mít zdravou zahradu bez chemie Společné pěstování je malý zázrak. Správně vybrané druhy zeleniny, bylin a květin se navzájem chrání od škůdců a nemocí, pomáhají si a podporují se. Typickým příkladem jsou rajčata pěstovaná s afrikány. V novém e-booku Zelenina...

Jak proměnit krizi ve zlato?

Jak proměnit krizi ve zlato?

3 tipy od prvorepublikového mistra copywritingu Ekonomika prochází něčím, co ještě nezažila. Předpovědi jsou nejasné. Zatím šlape e-commerce. Podniky, které se digitalizaci vyhýbaly, hledají možnosti, jak ji rychle přijmout za svou. Každá krize je příležitost. Zdraví...

Jak nastartovat on-line byznys v době koronaviru?

Jak nastartovat on-line byznys v době koronaviru?

Obsahový marketing je (pořád) král Ekonomové s méně či více zamračeným obličejem odhadují, jaké dopady budou mít opatření související s pandemií koronaviru na ekonomiku. Žádný z nich si netroufá předložit jasná čísla. Mnoho je totiž ve hvězdách i v rukou podnikatelů....

Jana školila copy v laserovém centru v Dolních Břežanech

Jana školila copy v laserovém centru v Dolních Břežanech

O Dolních Břežanech se hodně mluví. V moderních budovách v samotném srdci městečka jsou skryté výkonné lasery. V místní kantýně, kde vaří skvělé kafe a pečou domácí chleba, slyšíte často angličtinu. Jana ze SIDI Media to ví proto, že tu školila. I pracovníci z...

Kurz Jak na úspěšný OBSAH na webu a sítích v Plzni

Kurz Jak na úspěšný OBSAH na webu a sítích v Plzni

Zvyšte své zisky a vybudujte si jméno pomocí obsahového marketingu. Přijďte na kurz, který jsme pro vás přichystali v Plzni. Ukážeme vám, jak vám pomůže obsah na webu i na sociálních sítích nebo jak na komunikaci s médii. Kurz je jako stvořený pro začínající marketéry...

Otextovali jsme JIPKU (web jazykové školy)

Otextovali jsme JIPKU (web jazykové školy)

Na začátku roku jsme si plácli s jazykovou školou Jipka, že pro ni připravíme nové texty. Podívejte se, jak zakázka copywritingu dopadla.  Jipka je jazyková škola, která toho dělá hodně. Kromě výuky jazyků připravuje také překlady nebo pořádá jazykové tábory. Protože...

Proč a jak psát firemní blog?

Proč a jak psát firemní blog?

Firemní blog může mít na webových stránkách jakákoliv společnost nebo podnikatel. Jaké jsou jeho výhody a co na něj můžete psát? Celý článek si přečtěte tady.

Tvořili jsme obsah s klientem od jména produktu až po tiskovku

Tvořili jsme obsah s klientem od jména produktu až po tiskovku

Loni v lednu nám do SIDI Media přišel e-mail. Náš budoucí klient hledal obsahovou agenturu, která mu pomůže vymyslet jméno nové aplikace, obsah na web a propagaci. Dohodli jsme se a byli jsme u zrodu první aplikace, přes kterou lze platit složenky a účty. Zadání bylo...

5 copy triků, které vyšperkují váš web

5 copy triků, které vyšperkují váš web

Umění dobrého textu se skrývá v detailech. Tady je 5 triků, jimiž se řídí vypsaní copíci. I my v SIDI Media 🙂 Odmázněte omáčku Dlouhé texty se na webech už nenosí. Naštěstí. Stručnost, upřímnost a výstižnost se cení víc než eseje. Všimněte si, že krátký text bývá...